I made this widget at MyFlashFetish.com.

KOSONG~~




 Kenapa sekarang ini aku rasa kosong didalam hati ini? Selama ini aku tidak pernah merasai seperti ini... Mungkin aku benar-benar memerlukan sseorg yg sentiasa mengambil berat dan sentiasa memahami diri aku yg sbnarnya... Inikh yg dipanggil 'sepi tanpa cinta' mcm slh stu novel yg mak aku prnah baca... Aku pada mulanya tidak ingin mngambil tahu pasal cinta, tetapi perasan aku telah berubah apabila kawan2 aku mnceritakn pngalaman diorang semasa diorang 'bercouple' ... Aku berasa sesuatu didalam hati aku tetapi aku tidak tahu apakah perasaan itu... Mereka brcerita tentang gf masing2 psal kluar 'date' la, gurau ngn gf la, mcm2 lg yg aq dengar... Alangkah gembiranya mereka pada saat itu... Semakin lama semakin kosong jiwa aku... Sejak dari itu aku terfikir apa yg aku hendak lakukan untuk mengisi hati aku yg kosong ini? Aku tidak perlu bersusah payah untk mencari cinta kerana aku mesti focus kepada pelajaran aku skarang ini supaya aku akan memperolehi kejayaan dimasa yg akn datang... Walaupun jiwa aku masih kosong, aku akan mengisi jiwa yg kosong ini sedikit demi sedikit... Cinta ini adakalanya membawa kebaikkan kepada sseorng contohnya daripada malas kepada rajin... Cinta juga dapat memberikan kebahagiaan kepada kita jika kita tidak melebihi daripada batasan kita... Cinta memang suatu pengalaman yang indah...

No comments: